به نام او...

پرسیدم:خداوندا چراانسان اول عاشق میشه!بعدتنهامیشه...؟

گفت:منم اول عاشق شدم!بعدتنهاشدم...

پرسیدم توعاشق کی شدی؟گفت:عاشق تو...

گفتم کی تنهات گذاشت؟گفت:خوده تو!!!

گفتم:بزاربیام پیشت!!!خندیدوگفت:من پیش توام!توکجاااااااااااااااااااااااایی؟؟؟

                                                                                                       

                       

 



نظرات شما عزیزان:

عسل و یگانه
ساعت13:39---23 ارديبهشت 1393
وبت عاااااااااااااااالیه
پاسخ:ممنووووووووووووووووون


عسل
ساعت13:22---21 ارديبهشت 1393
بد نبود ولی باید بیشتر روش کار کنی
پاسخ:چشم حتما.تازه اولشههههههههههههههههههههه


محبوبه
ساعت20:07---14 ارديبهشت 1393
خیلی مطلب قشنگی بود ممنون
پاسخ:خواهش میکنم مطالب قشنگتوبرام بفرست


nazanin
ساعت20:06---14 ارديبهشت 1393
خیلی بد بود

نه بابا شوخی کردم خوب بود.ایشالله پیشرفت کنین
پاسخ:ممنون


کیمیا7
ساعت19:59---14 ارديبهشت 1393
ممنون دوستم از وبلاگت

دوباره سرمیزنم
پاسخ:خواهش دوستم خوشحال میشم بیای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب:, | 21:46 | نویسنده : farzaneh & mohadeseh |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.